גרנד פונדו מכתשים

ראשון, 09 דצמבר 2012 09:45,  נכתב על ידי גיל טרויגוט

 גרנד פונדו מכתשים 7.12.2012 

130 או 150 ק"מ רכיבת אופניים, מים המלח לשדה בוקר דרך מעלה עקרבים וירוחם.

מסתבר שלמרות שמאחורי מספר תחרויות איש ברזל, לא מעט תחרויות מרתון ואולטרה מרתון, Photo 07-12-12 09 54 17

רכבתי ממטולה לאילת.

בכדי לרכוב 150ק"מ ממתחם מלונות ים המלח לשדה בוקר דרך מעלה עקרבים וירוחם, צריכים להתאמן.

האימונים שלי באופניים מסתכמים ברכיבה שבועית אחת לעיתים רחוקות שתי רכיבות ובכל זאת איך עומדים באתגר ?

אז החלטתי על סמך טסטים וטסטים עצמאיים שהרכיבה תתנהל בעזרת מד הוואטים ותזונה נכונה.

הרכיבה לפי האינפורמציה שקיבלתי תתנהל בדבוקה 54ק"מ, כך שאפשר יהיה להיכנס לרכיבה באופן מבוקר ונכון ואין צורך להשתולל, אחרי 54ק"מ מתוכננת הייתה עצירה והזנקה לקטע תחרותי של 47ק"מ הכוללים בתוכם את העלייה המפורסמת של מעלה עקרבים וירוחם, שם לא אתחרה אלא אעלה את העלייה באופן מבוקר על מספר וואטים ידוע מראש.

אחרי שני הקטעים הראשונים נשארו 50ק"מ מול הרוח במגמה מעורבת שם אנסה לרכוב בדבוקה ולשמור על רמת וואטים מתוכננת.

ואומנם בזכות תוכנית עבודה מוגדרת מראש והתנהלות תזונה נכונה, הייתה זאת רכיבה מאתגרת אך מהנה, למרות שאני לא מתאמן מספיק, הייתה תוכנית עבודה שהתאימה ליכולת ובזכות ניסיון והקפדה על הפרטים ניתן לעמוד גם במשימות שבעבר הייתי נוהג להתנהל בהם פחות חכם.

לכן חשוב כשאתם יוצאים לרכיבה ארוכה שתהיה תוכנית מסודרת של איך הרכיבה מתחילה, איך היא מתנהלת ולפי תכנית זאת לעבוד וההצלחה מובטחת.

קניתם מד וואטים, יש לכם כלי מצוין השתמשו בו ולמדו לעבוד איתו, ההתקדמות והשיפור מובטחים.

מסתבר שלמרות שמאחורי מספר תחרויות איש ברזל, לא מעט תחרויות מרתון ואולטרה מרתון,רכבתי ממטולה לאילת. בכדי לרכוב 150ק"מ ממתחם מלונות ים המלח לשדה בוקר דרך מעלה עקרבים וירוחם, צריכים להתאמן.

האימונים שלי באופניים מסתכמים ברכיבה שבועית אחת לעיתים רחוקות שתי רכיבות ובכל זאת איך עומדים באתגר ?אז החלטתי על סמך טסטים וטסטים עצמאיים שהרכיבה תתנהל בעזרת מד הוואטים ותזונה נכונה.

הרכיבה לפי האינפורמציה שקיבלתי תתנהל בדבוקה 54ק"מ, כך שאפשר יהיה להיכנס לרכיבה באופן מבוקר ונכון ואין צורך להשתולל, אחרי 54ק"מ מתוכננת הייתה עצירה והזנקה לקטע תחרותי של 47ק"מ הכוללים בתוכם את העלייה המפורסמת של מעלה עקרבים וירוחם, שם לא אתחרה אלא אעלה את העלייה באופן מבוקר על מספר וואטים ידוע מראש.
אחרי שני הקטעים הראשונים נשארו 50ק"מ מול הרוח במגמה מעורבת שם אנסה לרכוב בדבוקה ולשמור על רמת וואטים מתוכננת.

ואומנם בזכות תוכנית עבודה מוגדרת מראש והתנהלות תזונה נכונה, הייתה זאת רכיבה מאתגרת אך מהנה, למרות שאני לא מתאמן מספיק, הייתה תוכנית עבודה שהתאימה ליכולת ובזכות ניסיון והקפדה על הפרטים ניתן לעמוד גם במשימות שבעבר הייתי נוהג להתנהל בהם פחות חכם.

לכן חשוב כשאתם יוצאים לרכיבה ארוכה שתהיה תוכנית מסודרת של איך הרכיבה מתחילה, איך היא מתנהלת ולפי תכנית זאת לעבוד וההצלחה מובטחת.

קניתם מד וואטים, יש לכם כלי מצוין השתמשו בו ולמדו לעבוד איתו, ההתקדמות והשיפור מובטחים.

Bookmark and Share

הוסף תגובה

סרטון הדרכה

שווה בדיקה

navi2coach wach
750 ₪
חגורת דופק Tooltip
Bar holder Tooltip